Adana Başkent Hastanesine flaş iddia!

Adana Başkent Hastanesinde yaşandığı iddia edilen bir olayı aynen yayınlıyoruz.

29 Haziran 2017 Perşembe 16:31
Adana Başkent Hastanesine flaş iddia!
Adana Başkent Hastanesinde yaşandığı iddia edilen bir olayı noktası virgülüne dokunmadan yayınlıyoruz.

Adı bizde saklı olan okurumuzun iddiaları:

"Adana Başkent Hastanesi İlgisizlik Ve Ekstra Ücret"


"Adana Seyhan Başkent Hastanesine kızımı ateşi düşmüyor diye getirdik. Muayene ücreti olan 39 TL'yi aldılar. Bir iğne ve soğuk su havlu ile ateşi biraz düştükten sonra doktor bey idrar tahlili istedi. Fakat çocuktan bir türlü idrarını yaptıramadığımız için 'evde yapınca getirin' denildi. Ertesi gün akşamı tekrar idrarı ile birlikte hastaneye götürdük "enfeksiyon var" dediler ve sadece doktor ilaç yazarak gönderdi. İlaçları alır almaz çocuğa verdik. 

Fakat gece bir türlü ateşi 38'den aşağı düşmedi. Sabah tekrar getirdik yine şurup ve soğuk su duş yapıldı. Ben doktor ile görüştüğümde dedim ki "doktor bey serum falan takabilirmiyiz" diye "ateşi biraz düşsün gerekir ise takarız" dedi. ben işe gittim eşim hemşireye sormuş, 'ne zaman serum takılır' diye. o da "çocuk poliklinik doktoruna görünün takın derse takacağız" demiş. Yapılması gereken uygulama için tekrar 90 TL ücret istediler."

Adana Başkent Hastanesi yetkililerinin konuyla ilgili yanıtı bekleniyor.

banner624
    Yorum yazmak için sitenin üst kısımdan giriş yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen olun!

    Yorumlar
    Toplam 12 yorum mevcut

  • Ceren ürgen 3 hafta önce yorumlandı

    Aynı sey bizim başımızada geldi atesı vardı 90tl ücret ödedik sonra doktor yatıs verdı ve bizden muhasbeye ilk 200tl ödememiz gerektiği söylendi biz muhasebe bölümüne indiğimizde bir saat içinde 500tl istedler gerekce ise kan alınmıs ve serum takılmıs die ve biz o parayı odedık şikaywtcı olduk daha sonra bizi arayıp yanlıs para almısız 80tl fazla almısısız gelın ödeme yapalım dedıler gitmedik

  • haydar haydar 4 hafta önce yorumlandı

    Ramiz sargili sen kimsin..once onu bi soyleeee

  • Esososes 4 hafta önce yorumlandı

    Başkent in bi çok bölümüne gittim çocuk acılı hariç her bölüm iyi. Çocuk acil deki dr lar İlgisiz vede bilgisiz hiç bise yok diyip yolladık lari çocuğum diğer gün buhar cihazı olmadan nefes alamadı ishal olmuştu 1 sefer kafadan ilaç verip yollandik birde yıl olmuş 2016 2017 kaka li bez istediler ev uzak bez ı koşa koşa götürdük fis. Sonra başka bi özel tip merkezine gittim bir aparat ile çekti . Şaşırdım koskoca hstan bez getirtti olacak ismi...

  • Melih 4 hafta önce yorumlandı

    Böyle magdur edilen hastalar lütfrnmssk ya müraacat etsin.sağlık uygulama tebliği diye bişey var.her hastane ona uymak zorunda.d3vlet vatandaşa iyi kötü sağlık yardımı yapıyor.bilgili olun.olmasanızda bilenlere sorun.paranın değil insanlıgın var oldugu bi düşünceyle yaşayın.

  • Melih 4 hafta önce yorumlandı

    Lan olummramiz sen adammısın demicem çünkü adamlık insana mahsus bi nitelik. Allah seni yek ekmege muhtaç etsin

  • Ramiz Sargiliya cevap 4 hafta önce yorumlandı

    Ramiz dangalagi fakirlikle bu anlatılan konuyla ne alakası var.Haksızlık yaşanmış ve dile getirilmiş gevsek.

  • Osman sülün 4 hafta önce yorumlandı

    Adanayi ve devleti dolandıran bir şirket Adana Başkent üniversitesi hastanesi çok şikayet var

  • Ramiz sarğılı 4 hafta önce yorumlandı

    Sıkıntı yok işine gelmeyen gelmesin. Burası özel hastane parası olmayan fakirler niye gelirki anlamıyorum. Her yeti sardılar özel hastaneler bile fakirlere açıldı artık yeter

TÜM YORUMLAR
banner22
banner635
banner134
Hava Durumu
Tümü Anket
B.Şehir Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü görevinden alınmalı mı?

NAMAZ VAKİTLERİ
Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:

SPOR TOTO SÜPER LİG

Tür seçiniz:
Sen de Yaz
Ziyaretçi Defteri
Ziyaretçi Defteri
Siz de yazmak istemez misiniz?
Ziyaretçi Defteri
Arşiv

sanalbasin.com üyesidir