banner786

Adana Başkent Hastanesine flaş iddia!

Adana Başkent Hastanesinde yaşandığı iddia edilen bir olayı aynen yayınlıyoruz.

29 Haziran 2017 Perşembe 16:31
Adana Başkent Hastanesine flaş iddia!
banner812
Adana Başkent Hastanesinde yaşandığı iddia edilen bir olayı noktası virgülüne dokunmadan yayınlıyoruz.

Adı bizde saklı olan okurumuzun iddiaları:

"Adana Başkent Hastanesi İlgisizlik Ve Ekstra Ücret"

"Adana Seyhan Başkent Hastanesine kızımı ateşi düşmüyor diye getirdik. Muayene ücreti olan 39 TL'yi aldılar. Bir iğne ve soğuk su havlu ile ateşi biraz düştükten sonra doktor bey idrar tahlili istedi. Fakat çocuktan bir türlü idrarını yaptıramadığımız için 'evde yapınca getirin' denildi. Ertesi gün akşamı tekrar idrarı ile birlikte hastaneye götürdük "enfeksiyon var" dediler ve sadece doktor ilaç yazarak gönderdi. İlaçları alır almaz çocuğa verdik. 

Fakat gece bir türlü ateşi 38'den aşağı düşmedi. Sabah tekrar getirdik yine şurup ve soğuk su duş yapıldı. Ben doktor ile görüştüğümde dedim ki "doktor bey serum falan takabilirmiyiz" diye "ateşi biraz düşsün gerekir ise takarız" dedi. ben işe gittim eşim hemşireye sormuş, 'ne zaman serum takılır' diye. o da "çocuk poliklinik doktoruna görünün takın derse takacağız" demiş. Yapılması gereken uygulama için tekrar 90 TL ücret istediler."

Adana Başkent Hastanesi yetkililerinin konuyla ilgili yanıtı bekleniyor.
Son Güncelleme: 23.07.2017 09:01
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Rafet avcı 2017-06-29 17:01:52

Bir hastaya ateşli diye serum takılmaz,ateş düşürücüyle ve soğuk kompresle ateşi düşürülür.doktor doğru olanı yapmış zaten.ayrıca enfeksiyon varsa ateş yavaş,yavaş üçgün içinde azalarak normale döner.serum olgusu hastalar tarafından çok suistimal edilen bir konu...

Avatar
Ahmet 2017-06-29 17:07:48

Başkent hastanesi,ücret alıyor.büyük birde fatura veriyorlar. İnşAllah çocuklarının durumu iyidir. Velhasıl sonuçta para alınıyor.

Avatar
kemal Özdemir 2017-06-29 17:48:37

Mrb benim başıma geldi. Göz bölümüne gittim çocuğum için yetişkinler için muayene 86 tl çocuklar için 186 tl aynı Dr nasıl oluyor bu sordu hastane yönetimi böyle bir karar almış devletin diğer kurumların da bu konuyu telefon açtım araştırdım yaklaşık 10 yeri aradım ve bana verilen cevap şuydu özel hastanelerin devletten anlaşması var kafasına göre %200 zam yapabilir resmen para tuzağı

Avatar
Erhan Şafak 2017-06-29 21:59:30

Hastane değil darphane daha müracaatı yaparken 40 tl ücret alıyor neyin var diye sormadan birde acilden giriş yapıyorsun hemen sözleşme imzalatıyor kıvırma payında Yok Söke söke vermek zorundasın

Avatar
Ramiz sarğılı 2017-06-29 22:27:38

Sıkıntı yok işine gelmeyen gelmesin. Burası özel hastane parası olmayan fakirler niye gelirki anlamıyorum. Her yeti sardılar özel hastaneler bile fakirlere açıldı artık yeter

Avatar
Osman sülün 2017-06-29 23:43:58

Adanayi ve devleti dolandıran bir şirket Adana Başkent üniversitesi hastanesi çok şikayet var

Avatar
Ramiz Sargiliya cevap 2017-06-30 03:12:21

Ramiz dangalagi fakirlikle bu anlatılan konuyla ne alakası var.Haksızlık yaşanmış ve dile getirilmiş gevsek.

Avatar
Melih 2017-06-30 03:45:54

Lan olummramiz sen adammısın demicem çünkü adamlık insana mahsus bi nitelik. Allah seni yek ekmege muhtaç etsin

banner814

google.com, pub-7197687656137963, DIRECT, f08c47fec0942fa0