banner610
banner805

Aday adayı oldu protestolar yükseldi

Türkçev Şube Başkanı Aziz Sökmen ile ilgili protesto sesleri yükseldi.

17 Mayıs 2018 Perşembe 11:50
Aday adayı oldu protestolar yükseldi
Kısa adı Tükçev olan, Tüm Kamu Çalışanları Ve Emeklileri Vakfı Adana Şube Başkanı Aziz Sökmen milletvekili aday adayı olunca protesto sesleri yükseldi.
Üyeler, kamu sektöründe binlerce çalışanı olan Tükçev Adana Şube Başkanı Aziz Sökmen ve yönetim kurulu üyeleri hakkında, vakıf sandığındaki birikimlerini geri alamadıkları yönünde uzunca bir süredir şikayette bulunuyorlardı.

Zor durumdaki üyelerine sabır tavsiye eden Sökmen'in daha sonra, vakıf amblemini kullanarak inşaat işine girdiği, Sarıçam İlçesi sınırları içinde yer alan Menekşe Konutları adı altında vakıf adına müteahhitlik yapmaya başladığı iddia edildi.
Mağdur olduklarını öne süren bazı vakıf üyeleri Şube Başkanı Aziz Sökmen'in kendilerini aylarca oyaladığını, vakfın mali kaynaklarını ise Tükçev amblemi ile tanıtımı yapılan Menekşe Konutlarına aktarıldığını iddia ettiler. Başkan Sökmen ise hakkındaki iddiaları reddederek, "üyelerin ödemeleri ile ilgili bir sıkıntı yok" açıklamasını yaptı.
Son Güncelleme: 26.05.2018 21:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Takipçi magdur 2020-01-23 15:09:40

Bunlar şebeke resmen usulsüzlük diz boyu bunların sonu kürkçüler cezaevi o kadar mağdur var valilik olaya neden hala el atmıyor engelliler diye dokunulmazliklarimi var

Avatar
Takipçi.. 2018-05-17 12:10:08

haberi okuyunca şaşırmadım doğrusu.küfür mü etsem beddua mı diye düşündüm biraz.bunlar bu zihniyette devam ederken onca paranın döndüğü birikimin olduğu,en azı 50 tl olan aidatın her ay biriktiği bir vakıfmış bu.ben de üyeleri araştırdım bir de baktım ki eskisinden farkı yok bu yönetimin. eskiden toplu para başka yere aktarılıp sonra da ben ödeyeceğim diyen bir başkan vardı.şimdiki ise yalan dolan sözlerle ödemede sıkıntı yok demiş.doğrudur inşaata ödemelerde sıkıntı yoktur belki...bir de mhp gibi vatancı ülkücü bir partiden aday adayı olmaya karar yeltenmiş..bunlar mı vatan için çalışacak..götürü usulü ile toptan yapacak demek ki bazı şeyleri..haberiniz olsun üyeler ve emekliler ödenmeyen ödemeyi bekliyorlar. ramazanlıkta ödemeyi yapmayan günah işler...boşuna aday olmasın arkadaş,kimseyi kandırmasın..

Avatar
ramazan 2018-09-05 00:40:53

İstifa etmek istediğinizde paranızı 3-4 ay bekletecez diyorlar. Ben istifa edeli 4 ay oldu henüz paramı ödemediler. Her gün başka yalanla milleti oyalıyorlar. Güvenmeyin kesinlikle.

Avatar
Vakıf üyesi 2019-03-23 13:48:22

6 ay oldu paramı alamıyorum.Aziz Başkan sıkıntı yok diyor arkası boş laflar çıkıyor.Uye olduğuma pişmanım üye olan arkadaşlar bu yönetimden hiç bir cacık olmaz.20 bin TL yi 6 ayda ödeyemiyor.

Avatar
takipçi.. 2019-04-17 13:25:05

ödemelerin yapın artık. GÜVEN AZALIYOR.HER GEÇEN GÜN

Avatar
Üye 2019-08-25 13:26:33

Paramız alamıyoruz,telefonlarımıza dahi cevap vermiyorlar,çok mağduruz kime gidelimki şaşırdık kaldık

Avatar
Üye 2019-09-17 06:19:26

Valilikten yardım bekliyoruz,devlet varsa eğer bu işe bir el atmalı,bu kadar insan mağdur oldu

Avatar
üye 2019-09-17 17:04:23

Böyle Vakıf mı yönetilir. Yeter artık bekle bekle .Yüzlerce İnsan mağdur sıkıntıda Valilik, durumun daha kötüye gitmeden olaya el atmalı.

banner806

banner789

banner782

google.com, pub-7197687656137963, DIRECT, f08c47fec0942fa0