banner815

Suç örgütü FTÖ, Sözlü'ye destek verdi mi?

Fethullah Gülen cemaatinin 30 Mart 2014 seçimlerinde Hüseyin Sözlü'ye destek verdiği iddia ediliyor.

26 Temmuz 2016 Salı 12:40
Suç örgütü FTÖ, Sözlü'ye destek verdi mi?
banner812
Fethullah Gülen cemaatinin 30 Mart 2014 seçimlerinde Hüseyin Sözlü'ye destek verdiği iddia ediliyor. Haberin kaynağı MHP'li Hüseyin Sözlü'ye yakınlığı ile bilinen Lider gazetesinde yayınlanan bir habere dayandırılıyor.

Gazete haberinde, Fethullah Gülen cemaatinin 2014 yerel seçimlerinde MHP'li başkan adayı Hüseyin Sözlü'ye destek vereceğini yazıyor.
Bu iddiaların resmi makamlarca araştırıldığı bildiriliyor.
Son Güncelleme: 07.08.2016 23:58
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Yaşar bozkurt 2017-07-26 21:08:31

Üst aklın bir numarasıdır. Üst akıl fetodur.hainleri ve hirsızları kollar .gücüne göre ülkenin en büyük hırsızıdır.

Avatar
Ali kirker 2016-07-26 12:51:36

Başta Şaban açar Rahmi peker paralel ci sozlude ayni paralelci vesaire daha bircogu fetocu ama inşAllah bunlarda sıra gelecek akp hepsini kaziyacak

Avatar
Yaşar kırca 2016-07-27 00:04:17

Allah devletimize zeval vermesin.
Ya başarsalardı diye düşününce bile insanın psikolojisi bozuluyor.
İnşAllah bu sapık piskopatlardan ebediyen kurtuluruz.
Gelecek nesiller için bunların kazınması şart.
Herkes üstüne düşeni yapsın kim ne biliyorsa kimi biliyorsa Bimer e göndersin lütfen,,,
Bu bir borçtur seyretmekle olmaz,,,

Avatar
Ersin Paksoy 2016-07-26 21:24:26

Eğer, bu gazete böyle bir haber yayımlanmışsa; böyle bir haberi yazan kimse, mutlaka bilgi sahibidir...
Bilgisine mutlaka müracaat edilmeli!..

Avatar
Örsan Sarban 2016-07-27 11:47:50

Yapılan Haksızlıklara Mhp il ve ilçe teşkilatları sesini çıkarmaz ken haliyle kendimce sessiz kalmadım 2 yıldan fazla dır Taşeron işçilerin Maaşlarını hep gecikmeli ödedi bu Taşeron işçiler zaten kıt geçiniyor üstüne birde maaş ödemeleri geç yapılınca haliyle geciken ödemelerine faiz ödüyorduk emeklisi dolmuş kişileri sürgün ederek kendi akrabası emeklisi dolan A.E Sarı mazıda formenlik yapıyor madem emekli leri sürgün ediyorsun önce akrabandan başla İ.savcun kivresi belediyede genel kordinatör cevheri Bucak akrabası başkan vekili sedat sözlü kardeşi Adana Demir Spor başkanı ben 15 ci sıradan Mhp Yüreğir de meclis üyesi adayıy dım benim le birlikte emeği geçen insanlardan bir kişi bile işe alınmadı üstelik bu haksızlık ları dile getirdigim için işimden oldum bu mudur yiğitlik işimle alaka lı yüz kızartıcı bir durumum olmadığı halde yazıklar olsun hakkımı helâl etmiyorum aslında bu haksızlıkları teşkilat başkanları dile getirmesi gerekiyordu ama sustular 2 yıldan beri kesinlik le parelel yapı var ve bizler mağdur olduk

Avatar
Kutlu devrim 2016-07-27 16:19:58

ne var bunda. ak parti,ye yıllardır seçim desteği veren de fg ve cemaati değilmiydi. eğer güçlü bir iktidar gelse ak parti de herkes dama girer.

Avatar
ALİ ASLANOĞLU 2016-08-06 02:46:02

Ceyhanı bitirirken arınçtan en başarıli başka n ödülu almasıdaha ceyhanda baskanken abd ziyareti abd elçısinin sık ziyaretleri kardeşinin oğlunun kanadada okuması pkk ile yakınlığı fethullahla afişleri bu fetocu değilse kim fetöcu adalet yerini bulsun..

banner817

google.com, pub-7197687656137963, DIRECT, f08c47fec0942fa0