Adana Şehir Hastanesinde tedavi görmekte olan iki mahkum firar etti.
İddiaya göre, yüksek güvenlikli bölümde tedavi gören mahkumların temin ettikleri sivil kıyafetlerini giyerek hastane dışına çıktıkları sanılıyor.
Polisin konu ile ilgili araştırma başlattığı öğrenildi.
İmamoğlu'nda çatılar uçtu, Kozan yağmura teslim!
22:43 - ADANA