banner805

Gürselpaşa'yı köpekler istila etti

Adana'nın güzide semtlerinden Gürselpaşa'yı başıboş köpekler bastı.

10 Mayıs 2019 Cuma 08:53
Gürselpaşa'yı köpekler istila etti
Gürselpaşa'nın merkezinde 10'arlı gruplar halinde gezen başıboş köpek sürüleri vatandaşların korkulu rüyası haline geldi

Semtin en işlek noktalarında sürüler halinde gezen köpekler vatandaşları endişelendiriyor.

Her türlü denetimden uzak köpeklerin insanlara saldırmadığını, ancak tedirgin olduklarını belirten vatandaşlar, Seyhan Belediyesinden bu duruma müdahale etmesini istediler.

Vatandaşlar gruplar halinde gezen köpeklerin mahalle aralarında da sıklıkla görüldüğü belirterek, özellikle çocuklar için endişe duyduklarını anlattılar. 

ADANA HABER NET

Son Güncelleme: 27.05.2019 00:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ADEM YEŞİL 2019-05-11 13:34:52

hayvan sevgi̇si̇ var dokunmayin çocuklar önemli̇ deği̇l

Avatar
bırakın ya 2019-05-10 09:28:49

Sokaktaki hayvanlar barınaklara toplanmalıdır, orda daha iyi yaşarlar. Keşke bu görüşün gerçeklik payı olsaydı ve en azından barınaktaki dostlarımızın iyi bakıldığını söyleyebilseydik. Maalesef, barınaklarda olan dostlarımız çok kötü şartlarda yaşıyor ve çoğu ölümü bekliyor.

Avatar
Rifat Karmış @bırakın ya 2019-05-10 12:24:57

o zaman dostlarınızı evinize alacaksınız dostum.ben 69 yaşımdayım, doğma büyüme adanalıyım, şimdiye kadar hiç bir dönem bu kadar başıboş köpek görmedim.ölenler zaten ölüyor, korku ve travma geçiren çocuklarımız ne olacak? geçenlerde bir durakta tiril tiril giyinmiş, elinde bir demet çiçekle otobüs bekliyordu, oradaki köpeklerden biri çiçekleri yemek istedi, bayan elini havaya kaldırdı, köpek patilerini genç bayanın göğüslerine kadar kaldırdı ve çiçeklere ulaşmaya çalıştı. ben dahil kimse de müdahale edemedik.neyseki otobüs geldi de kızcağız binip gitti.şöför kovmasa neredeyse otobüse binecek.köpek seven alır evine besler. bu kadar!

Avatar
Azmi ERTAN 2019-05-13 17:45:46

haberi̇ ben yaptim. aç aç dolaştiklarini bi̇ldi̇ği̇n halde kılını kıpırdatmadan ahkam kesen sen ve sözde hayvan dostlarını asıl ben kınıyorum. laf olsun torba dolsun diye konuşmakla olmuyor. aç aç dolaşıyor dediğin bu hayvanlar açlıktan bir çocuğu annesinden babasından ayırırsa kefaletini sen mi ödeyeceksin. ayrıca, hayvanlara barınak ve mama konusunda öncü oldun da önüne çıkan mı oldu. Ey Allah'ım hiç olmazsa şu mübarek günlerin yüzü suyu hürmetine bunlara akıl ihsan et.

Avatar
Fatoş Tekbaş 2019-05-13 17:17:21