Halbuki en çok onlar işe alınmıştı. " İş' taleplerinin arkasındaki 'ihale beklentisi' ile Aldırmaz ve ekibinin başına çorap örenlerin hangi duyguları kaşıdığı, nasıl bir duygu sömürüsü içinde olduğu gerçeği bugün ayan beyan ortada değil mi?
Ferat Yüksel hakkında atıp tutanlar, Sözlü döneminde belediye önündeki amele pazarı görüntüleri karşısında utanç duyuyorlar mıdır? Hiç sanmıyoruz...
Facebook'ta bir yazı dikkatimizi çekti.
'Turan Eller' rumuzu ile gerçeklere mühür vuran bu yazı', Köyden İndim Şehre Şaşırdım Birdenbire' mantığı ile koca bir belediyeyi yönettiğini zannedenlere verilmiş en güzel cevaptır diye düşünüyorum.
İşte o yazı: