Number One

Memleketin Sesi

01-01-1970 03:00

Dünya raydan çıktı.. 3. Dünya savaşının ayak sesleri gelirken makinistler hızla aynı makasta ilerliyor.

Rusya Ukrayna, Rusya Abd krizi görülen o ki Nato ülkeleri ve dolayısıyla Türkiye'nin tabiki dünyanın başını ağrıtacağa benziyor. Bu durumda Türkiye'nin stratejik durumu her zamanki gibi önem arz etmekte.. kırk katır mı kırk satır mı?.
Bütün bu kargaşa, pandemi ve ekonomik kriz global savrulmalar vatandaşı psiko, sosyal oldukça hırpalamış bezdirmiş durumda.. öyleki damdan atlayana atla, atla diye tempo tutanların başka versiyonu şimdi de savaş çıkarsa çıksın diyecek kadar çok boyutlu zarar, ziyanlarını göremeyecek kadar katılaşmış ne yazık ki.

Bütün bunlar olurken kuşlar ve sazanlar eşliğinde cambazlara bakmaya devam..

Aidiyet.. tarafsız, objektif olarak yanlışlara ortak tepki, doğrularda ortak birliktelik yazık ki fanatik aidiyet barbarlığı ile sakata uğramaktadır.
Toplumun ortak değerleri katledilmekte, her bir durumun karşı tarafı buna sessiz kalmakta veya yanlışa taraf olarak dramatik yıkıma ortak olmaktadır.
İnançlara saygı derken.. hz Adem ve hz Havva ilk insanlardır, hz Adem ayrıca bir peygamberdir, inanmıyabilirsin fakat hakaret edemezsin kardeşim, hadi ettin o halde inanca saygı derken saygı bekleyip demokrasi havarisi kesilemezsin, hele de toplumun sanat, siyasi, mesleki öncülerindensen sorumluluğunu bilmelisin.. bayan serçe.
Bir diğeri.. serçeye kışş derken eğer çocuk tacizcilerine, kadın katliamına, inanç tüccarlarına tepki vermiyorsan şayet, senin kartala, şahine, kargaya da kışş deme doğruluğun olmadıkça, kardeşim bu konuya eleştiri hakkını da sana vermezler. 
Çifte standart, adamına yani görüşüne göre muamele doğruların, ortak değerlerin yıkımcısıdır.

Bir partili bir partiyi, bir parti bir ülkeyi kurtarır.

Partizan.. takım tutar gibi parti tutanlar her yanlışta itiraz etmeyen, partisini emmebasma tulumba gibi destekleyenler bunun adını sadakat, yanlışa tepki verenlerin adını da hiyanet koydukları bir siyasi iklim mecrası bu ülkeye ne verebilir ki..

3 türlü partili var..
1- Gerçek partili idealist; kişilerin değil davasının peşinden gider, objektiftir.
2- Şovmen partili var; birşey yapmasa da mış gibi görünür, yaygarayla iyi bir çığırtkandır.
3- Dalkavuk partili; pervane böceği gibidir hep alkışlar, kurban hayran diye hep över.

Tabiki her zaman 2 ve 3 numaralar kazanır ülke kaybeder. Partilerin yapması gereken dillerinden düşürmedikleri siyasi ahlaka ve liyakata evvela kendilerinin uymalarıdır.
Ağırlaşan ülke sorunları ve bu sorunları çözmeye talip iseler bunu bizati göstermeli, doğru kişiler, güçlü kadrolarla güven vermeliler.
Genelbaşkan, parti programı genel siyaset ve politika tabiki önemlidir fakat yetmez.. iktidara, başarıya taşıyacak halk, vatandaşla iletişim, etkileşime geçecek olan en etkin iletken örgütlerdir.
İl, ilçe, belde temsiliyet noktaları bulundukları mahallerin sevgi, saygı ve güvenini sağlamış güçlü profilli kişilerden oluşmalıdır. Dayatılan partinin bile kurtaramadığı kişiler olduğu gibi, partiyi kurtaran kişilikler de olduğu gerçeğiyle hareket edilmelidir. Seçim sürecinde halkla bütünleşmede halka yakın halkı tanıyan bilinçli kişilerin öncülüğünde çalışmalar yürütülmelidir.
Mahalle temsilciliklerinden, sandık görevlilerine kadar başarı sağlıklı süreç ister.
Elbetteki siyasete temiz yüzler gerek, ama sorunlar o kadar yoğun seçim o kadar önemli ki o yüzlerin siyaseten temiz kalmış idealist, güncel, vizyonel insanların desteği ve tecrübesine değer vererek harmanlayarak ilerlenir.

Başarının yolu.. Hazineye ancak katma değeri yüksek 'Nitelik korumalı vadeli yatırım'dadır.

Yani yukarda belirtilen 1 numaralılarla.. yani 'Number One' olanlarla. 

Memleketin Sesi
SS.A

DİĞER YAZILARI Bir Tek Işık Saçamıyor.. nedense? 01-01-1970 03:00 Cephe 01-01-1970 03:00 By Mikser... 01-01-1970 03:00 Al Beni de Asker Eyle Sevenlerin Ordusuna.. 01-01-1970 03:00 İki Gemi Yan Yana.. 01-01-1970 03:00 Köleler ve Efendiler 01-01-1970 03:00 Yorganı Kenara Bırakma.. 01-01-1970 03:00 Biraz kül.. Biraz duman 01-01-1970 03:00 Sen misin  Mualla? 01-01-1970 03:00 Çantadaki Keklikler.. 01-01-1970 03:00 İşçisin sen işçi kal.. 01-01-1970 03:00 Selam olsun 01-01-1970 03:00 Nice yıllar Cumhuriyet 01-01-1970 03:00 Neden Yahu ? 01-01-1970 03:00 Bırak dağınık kalsın.. 01-01-1970 03:00 Topla da gel 01-01-1970 03:00 Yapma Bize Numero 01-01-1970 03:00 'Halk istifa etsin' 01-01-1970 03:00 BEN ROBOT DEĞİLİM... 01-01-1970 03:00 Gak Guk.. 01-01-1970 03:00 Cumhuriyet'im nerde anne? 01-01-1970 03:00 Bırak gelsin... 01-01-1970 03:00 GIRGIRINA.. 01-01-1970 03:00 TAHTAREVALLİ 01-01-1970 03:00 Ceket mi terlik mi? kapı mı?.. 01-01-1970 03:00 Tiridine bandın 01-01-1970 03:00 Askıda siyaset..  01-01-1970 03:00 Neredeydiniz?  01-01-1970 03:00 Göç 01-01-1970 03:00 Akçe.. 01-01-1970 03:00 Rastık çekerek Mahmure.. 01-01-1970 03:00 Hayaller Paris, gerçekler mutfak.. 01-01-1970 03:00 İnsan kere İnsan.. 01-01-1970 03:00 Bir su bir ekmek, bir ekmek bir biftek 01-01-1970 03:00 Hayaller mi hepsi palavra 01-01-1970 03:00 Diyorlar ki.. parsel, parsel gitti ülke. Peki neden, nasıl? 01-01-1970 03:00 Kapıyı Çalan Kimdir? 01-01-1970 03:00