Adana İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ve Ticaret İl Müdürlüğü ekipler ortak denetim yaptı.
Ekipler marketlerde fiyat, etiket, hijyen kontrolü gerçekleştirdi. Tüketicinin korunmasına için denetimlerin 3 gün boyunca devam edeceği bildirildi.
Denetim sonunda kurallara uymayan işletmeler hakkında idari ve cezai işlem uygulanacak.

































