ADANAHABER
Adana'nın Ziyapaşa Vergi Dairesinde skandal bir işlem gerçekleştirildiği öne sürüldü.
Edinilen bilgilere göre olay şöyle gelişti:
Bir işletmeyi ziyaret eden vergi kontrol memuru iddiaya göre işletme sahibini işyerinde görmeyince işyerinden terk uygulamasına kalkıştı.
2012 yılından bu yana vergi veren, vergilerini düzenli yatıran ve mali yükümlülüklerini harfiyen yerine getiren işyerinin 'adeta intikam alınırcasına' maruz kaldığı bu tutum tepkiyle karşılandı.
Mağdur edildiğini öne süren işletme sahibi, daha önce bir başka kamu hizmetinde görev yapan görevlinin CİMER'e yapılan bir ihbara ilişkin adı gizli tutulması gereken ihbarcıyı karşı tarafa bildirdiği için haber yapıldığını, akabinde de yetkililer tarafından uyarıldığını, 'Terk'in de bu yüzden intikam niyetiyle yapılmış olabileceğini ifade etti.
Konunun hukuki mercilere taşınacağını da sözlerine ekleyen işletme sahibi Adana Valiliği ve Adana Defterdarlığının konuya müdahil olmasını ve skandal uygulamaya imza atanların cezalandırılması gerektiğini kaydetti.
































