Dünya'nın hiç bir ülkesi sadece yasalarla verilen en ağır cezalarla bile şiddeti önleyemedi.
Çünkü şiddet çocuklukta öğrenilen ve zamanla alışkanlık haline gelen kötü bir davranış biçimidir.
Hayatının bir bölümünde, fiziksel ya da psikolojik siddetee maruz kalan ve hatta bu şiddeti birebir yaşayan, tanıklık eden çoğu insan daha sonra bu şiddeti başkalarına da uygular ya da şiddet gösteren kişileri alır hayatına.
Psikolojik şiddet; kişinin en yakınları tarafından aşağılanması, hor görülmesi, değersizleştirilmesi, daha da önemlisi sevilmemesidir.
Şiddet gösteren insanlar mutsuz, kırılgan ve güvensizdir..
Onları hiç sevmeyen, bir türlü onaylamayan bu dünyaya öfkelidirler..
En yakınlarının açtığı yaraların bedelini başkasına ödetirler.
Çocukken aldığımız yaraların sonraki hayatımızda bizi nerelere götürdüğünü anladıktan sonra geçen ömüre bakakalıyoruz.
HEP BİRLİKTE ŞİDDETE DUR DİYORUZ..
AŞK İLE...
Ali DENİZ
İnsanlar seni her zaman sen olduğun için sevmeyecek.
Neslihan KOZ
Talihsiz Adanam
Buket ÇOKAN
Şans ve Bereket Kapısı Açılıyor: Venüs–Jüpiter Kavuşumu Haftaya Damga Vuruyor
İsmail GÖKTÜRK
Biz Ne Güzel Çocuklardık
Süheyl ÇOBANOĞLU (RUBASAM Başkanı)
Özlem ERDOĞAN
Kronos
Sultan YAŞAT
Hora do Recreio: Irkçılık ve Eşitsizlik Üzerine Bir Belgesel Film
Memleketin Sesi
Bir Tek Işık Saçamıyor.. nedense?
Esma TURANBAYBURT
Çocuklarda Rutin ve Güven Duygusu