Diyelim ki, olağanüstü bir durumda, sığınaklara inilmesi gerekti, çalışanlar, hastalar, hasta yakınları rontgen cihazlarının içine mi girip saklanacak.?
2- Ayrıca, 'Tıp Merkezi' müştemilatı yanında, bir 'eczane' ve bir de 'Optik' (Gözlükçü) dükkanının varlığından bahsediliyor. Sağlığa hitap eden üç işletmenin aynı parsel içinde 'farklı isim ve unvanlarda ruhsatlandırılması' yasalara uygun mudur?
3- Önceki dönem Sarıçam İlçe Belediyesi yetkililerinin bilgisi dahilinde olduğuna dair, akıllara durgunluk veren bir iddiadan bahsediliyor. Buna göre, Batıkent Tıp Merkezi müştemilatı içerisinde bir inşaat süreci yaşandı.
Dönemin Belediye Başkanı Ahmet Zenbilci'nin talimatı ile bu süreç inşaatın hormonlu olduğu gerekçesi ile kesintiye uğratıldı. Mühür belediye ilgililerince daha sonra hiç bir gerekçe gösterilmeden söküldü, sonrasında inşaat gece gündüz çalışılarak süratle bitirildi.
4- İnşaat mühürlendikten sonra, önceki dönem ilçe belediyesine 10 bin TL.lik 'parke taşı' hediyesine ilişkin iddialar da cabası..
Geçmiş zamanda yaşanan bu olayı kulağımıza fısıldayanlar, 'önceki dönemin hesaplarına girsinler daha ne sürprizlerle karşılaşırlar, Allah bilir' diyorlar.
5- Kafam karıncalanıyor, 'parke taşı alışverişi ile inşaata izin süreci arasında bir bağlantı olabilir mi' diye deli sorular aklımı kurcalıyor.
Sıra, yeşil alandan bozma otopark iddiasına da gelecek, az sabır!
Bundan sonraki bomba iddialar sırasını savsın da...