Ben inanıyorum ki insan unutsa bile yaşadıklarını ve yaşattıklarını, gün gelir ayağına dolanır hepsi. Mesele giden ya da kalan meselesi değil. Çünkü geride kalan hep haklı da değildir zaten.
Bazıları haklı olduğu için gider, başka yolu olmadığı için gider, kalmış olsa her şeyin
daha da kötü olacağını bildiğinden gider...
Mühim olan doğru insan olabilmek, dürüst olabilmek, sevmediğin birini sonsuza dek onun yanında kalacağına inandırıp incecik bir iple onu kendine bağlamamak...
Hiçbir ilişki zorla yürütülmemeli zaten.. Bazı ilişkiler bitmeli, bazıları hiç başlamamalı.
İster kalan olsun ister giden, kimsenin hatıralarında 'kötü biri' olarak anılmamak.
Her şeyi affeder insan, unutur...
Ama gururunun incitildiğini, bir yalana aptal gibi inandırıldığını asla unutamaz..
A.D.Z.
Orhan ERGEZER
‘Yapay Zeka’ artık hacker mı yetiştiriyor, yoksa devletlerin bilgi tekelini mi yıkıyor?
Ali DENİZ
Öyle bir dönemdeyiz ki ; İki yüzlüler sahte gülüşleriyle hayatımızın ortasında.
Nedim BAYAR
Davet Kültürü Gerçek Dostluğun En Önemi Göstergesidir
Buket ÇOKAN
Sürpriz Haberler, Yeni Kararlar ve Hayatın Rotasını Değiştiren Gelişmeler
Neslihan KOZ
Talihsiz Adanam
İsmail GÖKTÜRK
Biz Ne Güzel Çocuklardık
Süheyl ÇOBANOĞLU (RUBASAM Başkanı)
Özlem ERDOĞAN
Kronos