Adana'nın şirin ilçesi Yumurtalık'tan yazan bir okurumuz bayram günü çekilen sıkıntıları anlatıyor.
Yorumsuz aktarıyoruz:
"Susuzluktan sahil kenarları pislik içinde... Çöpler dolu... Belediye su vermeye aciz... Bugünkü rezillik cabası... Bodrum bekleyen yok.. Fakat belediyede iş yok... (S.G.)