"İnsan içine çıkamaz oldum" Adana Saç Eğitim Merkezi'nden şikayetçiyim"
Şikayetçi: Rafet (...)
Adana saç ekiminin Erzurum şubesinde ekim yaptırdım, saçlar çıkmadı, baş ağrısı da oldu, ücret iadesi yapmıyorlar, geri dönüş yapmıyorlar. Bir yıl oldu hiç gelişme olmadı, Bu şubeyi kapattı gittiler, muhatap da bulamıyoruz. İletişim kurulacak deyip engelliyorlar
Şikayetçi: Serdal '...)
Adana saç ekimi merkezi İsmail taştan estetik güzellik merkezinde saç ekimi yaptırdım ama sonuç çok kötü. Ektikleri saç kesinlikle çıkmadı ve kendilerine söylediğim de saçınız tüydü şu an gayet iyi diyerek dalga geçiyorlar. Yani sözlerinin eri değiller.
Şikayetçi: Mustafa (...)
Adana saç ekimi & güzellik merkezi Diyarbakır Şubesi'nde saç ekim işlemi yaptırdım. Sonuçtan memnun olmadım; çünkü şakak kısımlarında saçlar dik bir şekilde adeta boynuz gibi çıktı ve ön çizgi eğri oldu. Para iadesi yapacaklarını söylediler fakat yapmadılar. Aylardır ödeme yapacağız diye oyaladıktan sonra iade yapmayacaklarını söylediler.
Orhan ERGEZER
‘Yapay Zeka’ artık hacker mı yetiştiriyor, yoksa devletlerin bilgi tekelini mi yıkıyor?
Ali DENİZ
Öyle bir dönemdeyiz ki ; İki yüzlüler sahte gülüşleriyle hayatımızın ortasında.
Nedim BAYAR
Davet Kültürü Gerçek Dostluğun En Önemi Göstergesidir
Buket ÇOKAN
Sürpriz Haberler, Yeni Kararlar ve Hayatın Rotasını Değiştiren Gelişmeler
Neslihan KOZ
Talihsiz Adanam
İsmail GÖKTÜRK
Biz Ne Güzel Çocuklardık
Süheyl ÇOBANOĞLU (RUBASAM Başkanı)
Özlem ERDOĞAN
Kronos