Adana Şehir Hastanesi Acilde Bekletiyorlar Şikayetçiyim.
21 Mayıs Perşembe 2020 saat 14 00 Şehir Hastanesi acil girişine giriş yaptık sarı alan kısmına yönlendirdiler. içeride en az 20 hastanın olduğu ve beklediği insan kaynaklarına şikayette gittiğimde sorduğumuzda ise Covid-19 sebebiyle doktorların olmadığını söylediler.
Şikayette bulunursanız daha iyi, size bu şekilde kesinlikle dönüş yapılabilecektir denildi. Gereğini yapıyorum.
Orhan ERGEZER
‘Yapay Zeka’ artık hacker mı yetiştiriyor, yoksa devletlerin bilgi tekelini mi yıkıyor?
Ali DENİZ
Öyle bir dönemdeyiz ki ; İki yüzlüler sahte gülüşleriyle hayatımızın ortasında.
Nedim BAYAR
Davet Kültürü Gerçek Dostluğun En Önemi Göstergesidir
Buket ÇOKAN
Sürpriz Haberler, Yeni Kararlar ve Hayatın Rotasını Değiştiren Gelişmeler
Neslihan KOZ
Talihsiz Adanam
İsmail GÖKTÜRK
Biz Ne Güzel Çocuklardık
Süheyl ÇOBANOĞLU (RUBASAM Başkanı)
Özlem ERDOĞAN
Kronos