"Ekim ayında Ertan Otel Adana’da 3 günlük konaklama için 2 kişilik ücret ödedik ve ilk gün kaldık.
Olumsuz hava koşulları nedeniyle gezimi erken sonlandırıp otelden ayrılmayı sorduk ve kalmadığımız günlerin parasını öderiz dediklerinden dolayı ilk gece sonunda çıkış yaptık.
1 aydan fazla süre geçti defalarca yöneticileri ve muhasebe birimleriyle konuşmama rağmen hala paramı iade etmediler. Ardından Adana’ya tekrar gittim ve otele uğrayıp paramı istedim. Yine ödeyeceğiz deyip bazı bahanelerle oyaladılar.
Otelde kaldığımız günden 2 aydan fazla zaman geçti hala paramı yatırmadılar ve defalarca aramama konuşmama rağmen tamam yatıracağız diyerek beni oyalıyorlar. Kurumsallıkla alakaları yok, bakkal dükkanı gibi otel işletiyorlar. Böyle bir yönetimin otelinde bir haksızlığa uğrayabilirsiniz.
İade garantisi olmasına rağmen 2 aydan fazladır bekliyorum paramı almayı."
Adem (ANKARA)
Orhan ERGEZER
‘Yapay Zeka’ artık hacker mı yetiştiriyor, yoksa devletlerin bilgi tekelini mi yıkıyor?
Ali DENİZ
Öyle bir dönemdeyiz ki ; İki yüzlüler sahte gülüşleriyle hayatımızın ortasında.
Nedim BAYAR
Davet Kültürü Gerçek Dostluğun En Önemi Göstergesidir
Buket ÇOKAN
Sürpriz Haberler, Yeni Kararlar ve Hayatın Rotasını Değiştiren Gelişmeler
Neslihan KOZ
Talihsiz Adanam
İsmail GÖKTÜRK
Biz Ne Güzel Çocuklardık
Süheyl ÇOBANOĞLU (RUBASAM Başkanı)
Özlem ERDOĞAN
Kronos