"100 Yıl Mahallesindeki Eski Carrefoursa alanında kurulu AFAD görevlilerinden şikayetim var.
Carrefoursa'da kurulan çadırkent'deki görevliler, çadırlarda kalan depremzedelere son derece kaba davranışlarda bulunuyor, aşağılayıp azarlıyorlar.
Buraya dünya kadar yardım geldi. Yardımların önüne bariyer çektiler, dağıtım yapmıyorlar. Burası kapatılmaz, çocuklar aç ve kıyafetsiz dolaşıyor" dediğimde, keyif benim, git doğuyu gör" cevabını veriyorlar.
Yetkililere sesleniyorum. 'Deprem Allahın bir tasarrufu ise, görevlilerin kaba davranışları sizce reva mıdır? Bizler bu cezayı hakediyor muyuz? Bu insanları önce Allah'a sonra da yetkililere havale ediyorum."
Orhan ERGEZER
‘Yapay Zeka’ artık hacker mı yetiştiriyor, yoksa devletlerin bilgi tekelini mi yıkıyor?
Ali DENİZ
Öyle bir dönemdeyiz ki ; İki yüzlüler sahte gülüşleriyle hayatımızın ortasında.
Nedim BAYAR
Davet Kültürü Gerçek Dostluğun En Önemi Göstergesidir
Buket ÇOKAN
Sürpriz Haberler, Yeni Kararlar ve Hayatın Rotasını Değiştiren Gelişmeler
Neslihan KOZ
Talihsiz Adanam
İsmail GÖKTÜRK
Biz Ne Güzel Çocuklardık
Süheyl ÇOBANOĞLU (RUBASAM Başkanı)
Özlem ERDOĞAN
Kronos