Şikayetçi: Pelin (...)
Şikayet Konusu:
"Güzellik merkezine 1 yıllık anlaşma yaptım fakat nedense daha paketlerim bitmeden süre 6 aya düştü. Ayrıca 2 seans üst üste randevu aldığım halde gittiğimde 1 seans randevumun gözükmediğini söylediler. Kullanmadığım paketlerin kullanıldığını iddia ettiler. Ayrıca her randevuya gittiğimde en az 15 dakika beklemek zorunda kaldım. Şu an 3 seans cilt bakımım olmasına rağmen gitmeyeceğim o kadar sıkıldım bu Moda güzellik merkezinden. Paranızın bir kuruşuna değmez."
Orhan ERGEZER
‘Yapay Zeka’ artık hacker mı yetiştiriyor, yoksa devletlerin bilgi tekelini mi yıkıyor?
Ali DENİZ
Öyle bir dönemdeyiz ki ; İki yüzlüler sahte gülüşleriyle hayatımızın ortasında.
Nedim BAYAR
Davet Kültürü Gerçek Dostluğun En Önemi Göstergesidir
Buket ÇOKAN
Sürpriz Haberler, Yeni Kararlar ve Hayatın Rotasını Değiştiren Gelişmeler
Neslihan KOZ
Talihsiz Adanam
İsmail GÖKTÜRK
Biz Ne Güzel Çocuklardık
Süheyl ÇOBANOĞLU (RUBASAM Başkanı)
Özlem ERDOĞAN
Kronos