Vodafone'un bu yaptığının tüketiciyi aşağılamak ve resmen dalga geçmek olduğunu düşünüyor, kendilerini protesto ediyorum. Ayrıca, kurumsal web sitesi üzerinden açılan şikayet formu tam bir komedi, telefon numarası hanesine onlarca kez yazıldığı halde gönderi sağlanamıyor. Vodafone kurumsal sitesine ait bir mail adresi buldum, (medyamerkezi.vodafone.com.tr) o da çalışmıyor, düşünün artık!
Son çare olarak, BTK ve Bimer nezdinde şikayette bulundum. Bakalım bu komediye devlet ne diyecek?
Orhan ERGEZER
‘Yapay Zeka’ artık hacker mı yetiştiriyor, yoksa devletlerin bilgi tekelini mi yıkıyor?
Ali DENİZ
Öyle bir dönemdeyiz ki ; İki yüzlüler sahte gülüşleriyle hayatımızın ortasında.
Nedim BAYAR
Davet Kültürü Gerçek Dostluğun En Önemi Göstergesidir
Buket ÇOKAN
Sürpriz Haberler, Yeni Kararlar ve Hayatın Rotasını Değiştiren Gelişmeler
Neslihan KOZ
Talihsiz Adanam
İsmail GÖKTÜRK
Biz Ne Güzel Çocuklardık
Süheyl ÇOBANOĞLU (RUBASAM Başkanı)
Özlem ERDOĞAN
Kronos