18.04.2021 tarihinde Adana M1 AVM içinde bulunan In Street mağazanızdan alışveriş yapıyordum. Kasaya doğru yürürken satış personeli ürünün etiketini kopardı. Neden etiketi kopardınız diye sordum.
"Biz satılan ürünlerin etiketini koparıp cebimize koyuyoruz" gibi saçma sapan bir cevap verdi.
Etiketinde 399 TL yazan ürüne kasada 529 TL ödeme yapmamız istendi. Kasada biz itiraz edince hem satış görevlisi hem de mağaza yetkilisi tarafından üslupsuz ve tehditvari konuşmalara maruz kaldık.
İlgili yasa gereği ürünü üzerinde gördüğüm etiket fiyatından vermeniz gerekmektedir. Ayrıca ilgili mağaza ve personeller hakkınızda gerekli yaptırımların uygulanmasını temenni ederim. Ama maalesef ki 1 haftadır geri dönüş alamadım.
Serhat (....)
Orhan ERGEZER
‘Yapay Zeka’ artık hacker mı yetiştiriyor, yoksa devletlerin bilgi tekelini mi yıkıyor?
Ali DENİZ
Öyle bir dönemdeyiz ki ; İki yüzlüler sahte gülüşleriyle hayatımızın ortasında.
Nedim BAYAR
Davet Kültürü Gerçek Dostluğun En Önemi Göstergesidir
Buket ÇOKAN
Sürpriz Haberler, Yeni Kararlar ve Hayatın Rotasını Değiştiren Gelişmeler
Neslihan KOZ
Talihsiz Adanam
İsmail GÖKTÜRK
Biz Ne Güzel Çocuklardık
Süheyl ÇOBANOĞLU (RUBASAM Başkanı)
Özlem ERDOĞAN
Kronos