2022 Yılında kızımı Güneşli Bil Kolejine yazdırdık. Dönem içinde ismini Lider Koleji olarak değiştirdiler. Biz marka değeri ve geçmişi olan Bil Kolejine vermişken, yıl içinde Lider Koleji olarak dayatma yapıldı.
Bundan sonrası zaten tam bir ilgisizlik ve umursamazlık sarmalı. Ödemelerimiz ilk dönem bittikten sonra asla ilgilenmediler.
Yeni kayıt için %100 artış yapıp ayrıca ekstra yemek ödemesi istediler. Ödemeleri alırken hemen çekiyorlar ama bu sene tayinim çıktı mecburen başka bir şehre gitmek zorunda kaldım. Ödeme bekliyorum. Muhasebedeki bayan Serap hanım da ödeme yaptı. Ödediğim kadar geri ödenmemiş dekontlarım var yine de ödemediler. Müdür olan Aydın beyle bu konuda konuşmak istiyorum. Serap hanıma yönlendiriyor. Serap hanım çok iyi öğrenmiş insanları katakulliye getirmeyi istedikleri gibi oynatıyorlar velileri kayıt falan yaptırmayın.
Şikayetçi: Şefika (..)
Orhan ERGEZER
‘Yapay Zeka’ artık hacker mı yetiştiriyor, yoksa devletlerin bilgi tekelini mi yıkıyor?
Ali DENİZ
Öyle bir dönemdeyiz ki ; İki yüzlüler sahte gülüşleriyle hayatımızın ortasında.
Nedim BAYAR
Davet Kültürü Gerçek Dostluğun En Önemi Göstergesidir
Buket ÇOKAN
Sürpriz Haberler, Yeni Kararlar ve Hayatın Rotasını Değiştiren Gelişmeler
Neslihan KOZ
Talihsiz Adanam
İsmail GÖKTÜRK
Biz Ne Güzel Çocuklardık
Süheyl ÇOBANOĞLU (RUBASAM Başkanı)
Özlem ERDOĞAN
Kronos