"Adana AY-SA Ayak sağlığı merkezi müşterisiydim. Cilt bakımı yaptırdım, yüzüm alerji oldu. 1 ay öyle gezdim. Lazere gittim, tüy olmayan yerde tüy çıkardı. Yüzüm erkeklerin yüzü gibi oldu. Ben kimi yönlendirdiysem hepsini yarım bıraktılar, etki görmediler.
Sadece insanları yanıltıyorlar. Parasını ödediğim paketler vardı. Hiç kullanmadım iadesini istedim, "para iadesi yapmıyoruz, buraya gelin ürün alın" dediler.
İnsanlar parasıyla rezil oluyor.
Helal etmiyorum, paramı haksız kazanç elde ediyorlar."
Şikayetçi: Burcu (...)
yayın linki: https://www.sikayetvar.com/aysa-ayak-sagligi/aysa-ayak-sagligi-haksiz-kazanc-elde-ediliyor
Orhan ERGEZER
‘Yapay Zeka’ artık hacker mı yetiştiriyor, yoksa devletlerin bilgi tekelini mi yıkıyor?
Ali DENİZ
Öyle bir dönemdeyiz ki ; İki yüzlüler sahte gülüşleriyle hayatımızın ortasında.
Nedim BAYAR
Davet Kültürü Gerçek Dostluğun En Önemi Göstergesidir
Buket ÇOKAN
Sürpriz Haberler, Yeni Kararlar ve Hayatın Rotasını Değiştiren Gelişmeler
Neslihan KOZ
Talihsiz Adanam
İsmail GÖKTÜRK
Biz Ne Güzel Çocuklardık
Süheyl ÇOBANOĞLU (RUBASAM Başkanı)
Özlem ERDOĞAN
Kronos