Şikayetçi: Su Yıldız
Şikayet konusu:
"Oğlumun kaydı Adana Levent Mahallesi 1713 sokak'ta bulunan Hatice Hatun Ana Sınıfına çıktı. Ancak okul yönetimi tarafından her ay 2.500 TL aidat talep ediliyor. Ayrıca kırtasiye ve okul malzemeleri için de liste veriliyor. Bu malzemeleri kendim temin ettim. Okul müdürü, bu aidatın her ay alınacağını belirtti ve bu konuda yazılı bir belge de tarafıma verildi.
Devlet okulu olmasına rağmen böyle bir ücret talep edilmesini doğru bulmuyorum. Kiracı olarak maddi durumum bu ödemeleri karşılamaya uygun değil. Eğer bir çözüm bulunamazsa, mecburen her ay bu ücreti ödemek zorunda kalacağım. Konunun incelenmesini ve devlet okullarında aidat alınmaması yönünde gerekli adımların atılmasını talep ediyorum."
Orhan ERGEZER
‘Yapay Zeka’ artık hacker mı yetiştiriyor, yoksa devletlerin bilgi tekelini mi yıkıyor?
Ali DENİZ
Öyle bir dönemdeyiz ki ; İki yüzlüler sahte gülüşleriyle hayatımızın ortasında.
Nedim BAYAR
Davet Kültürü Gerçek Dostluğun En Önemi Göstergesidir
Buket ÇOKAN
Sürpriz Haberler, Yeni Kararlar ve Hayatın Rotasını Değiştiren Gelişmeler
Neslihan KOZ
Talihsiz Adanam
İsmail GÖKTÜRK
Biz Ne Güzel Çocuklardık
Süheyl ÇOBANOĞLU (RUBASAM Başkanı)
Özlem ERDOĞAN
Kronos