" Her iki kulağımda yaşadığım tıkanıklık nedeni ile hastaneye gittim. KBB Dr. S.D. tıkanıklığı giderdiğini söyledi ancak kulaklarım tam anlamıyla açılmadı. Bunu söylediğimde "hayır hayır gereken yapıldı" dedi.
Aradan geçen günlerde tıkanıklıktan kaaynaklanan duyma sorunu ve ağrı ile birlikte sürekli sıkıntı yaşadım.
Dayanılmayacak bir noktaya gelince tekrar hastaneyi arayarak durumu anlattığımda aynı miktar ücreti ödemem karşılığında, doktorun (eksik kaldıysa) tedaviyi tamamlayabileceği söylendi. ihmalkarlık, eksik uygulama ve lakaytlığın bedelini bana ödetmeye çalıştıkları için Adana Sezar Hastanesinden şikayetçiyim."
K.E.
Orhan ERGEZER
‘Yapay Zeka’ artık hacker mı yetiştiriyor, yoksa devletlerin bilgi tekelini mi yıkıyor?
Ali DENİZ
Öyle bir dönemdeyiz ki ; İki yüzlüler sahte gülüşleriyle hayatımızın ortasında.
Nedim BAYAR
Davet Kültürü Gerçek Dostluğun En Önemi Göstergesidir
Buket ÇOKAN
Sürpriz Haberler, Yeni Kararlar ve Hayatın Rotasını Değiştiren Gelişmeler
Neslihan KOZ
Talihsiz Adanam
İsmail GÖKTÜRK
Biz Ne Güzel Çocuklardık
Süheyl ÇOBANOĞLU (RUBASAM Başkanı)
Özlem ERDOĞAN
Kronos