Adana 01 Akademi Okulları'nda  Düşük Eğitimle Görmediğim Derse Ödediğim Para

ŞİKAYETİNİ BANA ANLAT

24-09-2022 12:08

Şikayet Sahibi: Emine (x)

Üç yıldır kızım 01 Adana Okullarında eğitim öğretim görüyor. Her sene düzenli olarak taksitlerini yatırdığım okul da pandemiden dolayı 16 marttan sonra kapanan okuldan hiçbir şekilde eğitim öğretim almadım. Ama ders görmüşüm gibi lanse edilip beni tüm okul ücretini ödemeye mecbur kıldılar, tüm dönem ücretini benden ders vermedikleri halde aldılar. Okula görüşmeye gittiğimde müdür beye zoom ® üzerinden kızımın ders dinleyemediğini zoom'a bağlandığımda sürekli ekranın donduğu ve sesin gelmediğini söyledim ve WhatsApp ® üzerinden bu durumu müdür yardımcısına ilettim. Benimle birlikte aynı sorundan muzdarip diğer velilerde şikayette bulundu. Sonra bilgisayardan vermiş oldukları şifreden çözüm TV kanalına girdim video seyretmek için hiçbir şekilde video açılmadı, sonuç bulunamadı dedi. Tekrar tekrar denememize rağmen açılmadı. Durumu öğretmenimize söylediğimde öğretmenimden aldığım cevap: "Bende bağlanamıyorum sıkıntı var veliler şikayetçi haklısınız" dedi. Oradan izlemeyin açın televizyonu oradan takip edin dedi. Kızım da televizyon takibi yaptı. 

Yaşadığımız bu sıkıntıyı okul ile görüşmeye gittiğimde mÜdÜr beye söyledim. Okul müdürünün, "sanki sıkıntı yaşanmayıp ders takip etseydi oturup izleyecek miydi çocuğunuz. Biz zaten 17 ağustos'ta ders başı yapacağız o zaman dinler" dedi gülerek. Eğitime verdikleri değeri şaşkınla izledik! Okul kurucusuna bu durumu anlattığımda 17 nisan'da ders verdik mesaj attık siz velilere bilgi verdik dedi. Bana da eşime de böyle bir mesaj gelmedi dedim. Bu kadar habersizler okul olarak kime mesaj gitmiş kime gitmemiş haberleri yok! Ayrıca sınıf öğretmenimizin bizi eklemis olduğu WhatsApp grubundan çıkardığını da belirttim. Sınıf öğretmeni ayrılmış ve bizimle ilgilenen hiçbir öğretmen yok! Mudur yardımcısınında gruptan çıktığımızı bildiğini söyledim. İngilizce üst seviye egitim alsın diye özel okula yazdırdım çocuk İngilizce cümle kuramıyor. Öğretmene bunu söylediğimde zamanı var daha LGS'ye diye cevap aldığımı da söyledim. Çocuğun dersle ilgili sorunu var nasıl yapalım hocam dediğimde psikoloğun kapasını gösteren öğretmen bile oldu. Bölmede eksiklikler var dedim 8. Sınıf 7nin devamı dedi. Eleştiri insani geliştirir, eksikliklerini görmeyi sağlar! Okul olarak bir velinin çocuğu için yapmak istediklerine, okuldaki sıkıntılara hep kulak tıkadınız.

Eski adıyla ç** okulları yeni adıyla 01 Adana akademi okulları. Cebimizde, canımızda fazlasıyla yandı.
Okul sıkıntılı ve bu sıkıntıyı bir çok kez dile getirmemize rağmen problemlere kulak tıkadılar, duymazlığa verdiler. Sonucunda da sadece bizim sınıfımızdan 8 kişi okulla ilişkisini kesip ayrıldı, diğer sınıflardaki ayrılan öğrencileri söylemiyorum bile! Yıl içerisinde öğretmen değişikliğine gidildi, okuldan öğretmen ayrıldı. Tam bir öğretmen öğrenci motivasyonu sağlarken hop eski öğretmenin gidip yenisinin gelmesiyle sil baştan tekrardan bir düzen oturtturulmaya çalışıldı. Gelen her daim gideni arattı çocuklar üzerinden tecrübe edinmeye gelmişler okula! Çocuk da dersle ilgili bir sıkıntı vardır bunu görüşmek için gidersiniz öğretmen ergen olur böyle şeyler der, hallederiz kadir modunda yol gösterir size! S kendisinin öğretemediği derstir ama o bahaneyi hep başka yerlerde arar. Denemelerdeki düşüşü sorarsın kem küm olur, ilgileneceğiz olur sen peşine düşmezsen öğretmenin umurumda olmaz! Üç kuruşa beş köfte olmaz çünkü! Pandemi boyunca 45 dakika ders verip deneme yapan bir de üstüne günlük haftalık arayıp öğrencinin gidişatını öğrenen kurumların önünde saygıyla eğiliyoruz veliler olarak.

Bırak 45 dakika ders görmeyi dersi izleyemiyoruz öğretmenim sıkıntı var dediğimiz zaman okuldaki yetkiliye biz izliyoruz burda sıkıntı yok sıkıntı sizde diyen eğitimcide gördü bu gözler.
Rehberliğe gider çocukla ilgili problemi anlatır yardim bekler öğretmenden yardim rica edersin öğrenip size döneceğim der üstünden 2 ay geçer hoca öğrenciyi de neyi öğreneceğini de çoktan unutmuştur! Bu kadar ilgili ve alakalıdır öğrenciyle!

7. Sınıfı bomboş bitirdik. Telafi yapacaklarmış egitim süresince ne gördük ki telafisinden ne göreceğiz.
Benim param değerli ama benim çocuğum, onun emeği geçip giden zamanı çok daha değerli diyen bir veliyseniz bu okul bu şartlar altındayken tercih edilebilecek bir okul asla değil!
Kayıt edilirken ki verilen vaatleri, ilgi ve alakayı imza atıp kayıt yaptırdıktan sonra bir daha asla göremeyeceksiniz net!
Yaşadığınız sıkıntıları dinleyecek bir muhatap da bulamayacaksınız!
İyice araştırın sorun soruşturun ona göre bir yol çizin.

Ben çok uğraştım, sınıfımızda da çok uğraşıp yaşadığı sıkıntı problemleri dile getiren çok veli oldu ama hep problemlere kulak tıkandı günü kurtarma pesine gidildi! Ben bir veli olarak yaşadığım sıkıntıların bir kısmını dile getirdim takdir karar sizin!

Paranın tamamını egitim görmediği halde yatırmamıza rağmen 17 Ağustos da ders verecek misiniz, telafi olacak mi dediğimizde hangi okula kayıt yaptıracaksanız gitsin orada egitim alsın diyen ticarethane! Yazıklar olsun para her şey demek onlar için!

DİĞER YAZILARI Mahallede Sürekli Lağım Kokusu Sağlık Sorunu Yaratıyor 01-01-1970 03:00 Lider Koleji Hakkındaki Şikayetler 01-01-1970 03:00 Buzdolabı Tamircisi Serkan Yıldız 01-01-1970 03:00 Seyhan Belediyesi Zabıta Müdürü ve spor İşletmeci kankası 01-01-1970 03:00 Demirdöküm Kombi ve Demirdöküm Çukurova Servisi 01-01-1970 03:00 DSİ Gürültü Ve Rahatsızlık Verme 'Kime Güveniyor Bu İnsanlar!' 01-01-1970 03:00 Siemens Ev Aletlerine 'Ayplı Mal' Şikayetleri 01-01-1970 03:00 Tüketici Hakem Heyeti'ne 'Ağırdan alıyor' Tepkisi 01-01-1970 03:00 Moda ve Güzellik Dünyası Paketin Kısaltılması, Her Randevuda Bekletme 01-01-1970 03:00 Levent Hatice Hatun Anasınıfı Haksız İstenen Aidat Talebi 01-01-1970 03:00 Mektebim Adana Okullarına Veli Şikayetleri 01-01-1970 03:00 Feyza Eczanesi'nde Fahiş Fiyatla Gıda Takviyesi Satışı 01-01-1970 03:00 Fındıklı Yaylası'nda Çöp Sorunu Ve Sokak Hayvanlarıyla İlgili Endişeler 01-01-1970 03:00 Seyhan Belediyesi Şikayet Ve Sorunlarla İlgilenmiyor 01-01-1970 03:00 Lüks Adana Seyahat Fimasına şikayet yağıyor 01-01-1970 03:00 Sinpaş Yapı Tasarruf Sandığı Yanıltıcı Vaatler Ve Beklenmedik Ödemeler 01-01-1970 03:00 Liparis Resort Hotel - "Sivrisineklerle Dolu Otelde Kabus Gibi Bir Gece - Paramızla rezil olduk" 01-01-1970 03:00 Çiftehan Termal Otel hakkında şikayet iddiaları 01-01-1970 03:00 Baymak Kombi ve Teknik Servisi İlim Teknik'e şikayet yağıyor 01-01-1970 03:00 Enza Home Adana'da Yaşadığımız Mağduriyet 01-01-1970 03:00 Tüketicİ haklarına saygısız KESKİN TİCARET'e şikayet yağıyor (1) 01-01-1970 03:00 Togg Seyir Halindeyken Araç Kendiliğinden Durdu! 01-01-1970 03:00 Lider Koleji İlgisizlik Ve Umursamazlık 01-01-1970 03:00 KVK Adana KVK Mağduriyeti 01-01-1970 03:00 Adana Gündoğdu Okulları Paramı Geri Vermiyor 01-01-1970 03:00 "Saç Eğitim Merkezi'nden şikayetçiyim!" | "İnsan içine çıkamaz oldum" 01-01-1970 03:00 'Keskin Ticaret'ten Şikayetçiyim 01-01-1970 03:00 HP Celeron Arızalı Çıktı| Teknik Servisin yaptığı Çok Ayıp 01-01-1970 03:00 Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknoloji Üniversitesi 01-01-1970 03:00 Erkan Eğitim Kurumları Hakkındaki Şikayet İddiaları 01-01-1970 03:00 Sağlık Bakanı, Adana Valisi ve il Sağlık Müdürüne ACİL Duyuru 01-01-1970 03:00 Denizkent EÜAŞ Tesisi Kurum Müdürü Kader Gücük, "Sana da, seni o görevde tutana da yazıklar olsun" 01-01-1970 03:00 Sinpaş Yapı Tasarruf Sandığı Sözleşme İhlali 01-01-1970 03:00 Çukurova Belediyesi Çöp Arabalarının Sağlıksız Olması 01-01-1970 03:00 Katılımevi'nden şikayetçiyim: Hepsi.. 01-01-1970 03:00 "SASA'nın önünde Kendimi yakacağım" 01-01-1970 03:00 İzmir Adnan Menderes Havalimanı'nda Yaşananlar! 01-01-1970 03:00 Adana Şehir Hastanesi Kardiyoloji Dr. Saygısızlığı 01-01-1970 03:00 Deprem kredisi ve Vakıfbank hüsranı 01-01-1970 03:00 "AFAD Gönüllülerinden şikayetim var; Aşağılayıcı davranışlar.." 01-01-1970 03:00 Adana AY-SA Ayak Sağlığı Merkezinden şikayetçiyim 01-01-1970 03:00 Seyhan Devlet Hastanesi'nden şikayetçiyim 01-01-1970 03:00 Yeşiloba'da ölünce mi harekete geçecekler? 01-01-1970 03:00 TAM AZİZ NESİNLİK BİR OLAY - TRENDYOL !! 01-01-1970 03:00 "YÜREĞİR SOKAKLARINI PİSLİK GÖTÜRÜYOR"" 01-01-1970 03:00 Amerikan Kültür Yabancı Dil Kursları İade Talebi 01-01-1970 03:00 Adana Büyükşehir Belediyesi Metro İstasyonu WC 01-01-1970 03:00 Ulubatlı Hasan Mahallesi 3036 Sokak sular altında, ASKİ neredesin? 01-01-1970 03:00 Çukurova Belediyesi Parkların Temizliği Ve Kene Sorunu 01-01-1970 03:00 Aras Kargo'dan şikayetçiyim. Çalışmamı felç ettiler. 01-01-1970 03:00 Bellapais Lazer Tarafından Mağdur Edildim 01-01-1970 03:00 "Büyükşehir belediye Başkanı Zeydan Karalar'a sesleniyorum" 01-01-1970 03:00 Tata İsotlar Group Yardımcı Olmuyor 01-01-1970 03:00 Adana M1 AVM içindeki In Street mağazası 01-01-1970 03:00 Balcalı hastanesine şikayet yağıyor 01-01-1970 03:00 Kelebek Mobilya Ayıplı Ürün 01-01-1970 03:00 Türk Telekom Kalitesizliği Ve İlgisizliği! 01-01-1970 03:00 BİRARABA firmasından şikayetçiyim 01-01-1970 03:00 Ölmezler'de girişi olmayan ürünün çıkışı hangi şartlarda nasıl olur? 01-01-1970 03:00 Çok Üzgünüm Eminevim Bunları Yaşattın Ya! 01-01-1970 03:00 İlkokulda FETÖ taktikli kumpas 01-01-1970 03:00 Başkent Hastanesi Can dostlardan suyu esirgiyor 01-01-1970 03:00 Sigortam Net promosyonlarda aldatıyor mu? 01-01-1970 03:00 Mehmet .... isimli takipçimizin Yüreğir Belediyesi ile ilgili şikayeti 01-01-1970 03:00 Mis Bozuk Süt Ürünleri! 01-01-1970 03:00 Adana Sezar Hastanesinde eksik tedavi ve umursamazlık 01-01-1970 03:00 Acıbadem Hastanesi Mağdur Etti 01-01-1970 03:00 Yüreğir Belediyesinden şikayet var 01-01-1970 03:00 Ceyhan Belediyesinde 'Mobbing' suçlaması 01-01-1970 03:00 BİREVİM - Teslimat Tarihi Geçmesine Rağmen Paramı Alamıyorum 01-01-1970 03:00 Ünlü kuyumcuya şok suçlama 01-01-1970 03:00 I protest the WİSH shopping company. 01-01-1970 03:00 Çukurova Belediyesi sivrisinek sorunu 01-01-1970 03:00 Adana Şehir Hastanesi yönetiminden şikayetçiyim 01-01-1970 03:00 "Beyaz saçların doğal rengine dönüşeceği yalanı" 01-01-1970 03:00 CarrefourSA dana kıymada çok tuhaf koku ve Ttat! 01-01-1970 03:00 Erten Otel Adana Para iadesi! 01-01-1970 03:00 Odeabank ve 'bankacılık politikaları gereği' lafazanlığı 01-01-1970 03:00 Savcılar, hakimler neredesiniz? İnsanlar göz göre göre dolandırılıyor 01-01-1970 03:00 Ameliyathane teknikerlerinin feryadına kulak verin 01-01-1970 03:00 Geri dönüşümde skandal iddia (2) 01-01-1970 03:00 Vodafone Net'ten şikayetçiyim 01-01-1970 03:00 Pozantı- Küçüktekir Halil Özyürek sokağı 01-01-1970 03:00 Aras Kargo Toros Şubesi fiyasko 01-01-1970 03:00 Özel Adana Hastanesi Doktor İlgisizliği. 01-01-1970 03:00 Unico Sigorta 15 Gün İkame Araç Hakkımı Vermiyor. 01-01-1970 03:00 'Kuryenet hizmet kalitesi sıfırdan İbarettir.' 01-01-1970 03:00 Unico Sigorta güven sarsıyor 01-01-1970 03:00 'Oto Elektrikçi Bilal Sarı' nasıl bir esnafsın? 01-01-1970 03:00 'Başkent Üniversitesi Hastanesi Tarafından Kandırıldık' 01-01-1970 03:00 'Ayakkabı Dünyası hayal kırıklığı oldu' 01-01-1970 03:00 Yavuzlar Dolmuş şoförü çok saygısız 01-01-1970 03:00 Adana Başarı Elektronik 1 Aydır Mağdur Ediyor. 01-01-1970 03:00 Soner Çetin'den şikayet var 01-01-1970 03:00 Çiftehan Termal Otel Bilgi Vermeme, İlgisizlik, Temizlik, Hizmetin Gittikçe Kötüye Gitmesi 01-01-1970 03:00 Vodafone'un mobil imza komedisine devlet ne diyecek? 01-01-1970 03:00 Oto King Adana'dan şikayetim var 01-01-1970 03:00 Başkent Hastanesine şikayetin arkası kesilmiyor 01-01-1970 03:00 Adana Başkent Hastanesi İlgisizlik Ve Ekstra Ücret! 01-01-1970 03:00 Soner Çetin'e Açık Mektup 01-01-1970 03:00 ÇÜ Rektörlüğü ve Emniyet Güçlerinden Şikayetimiz Var! 01-01-1970 03:00 Özel Avrupa Hastanesinden Şikayet Var! 01-01-1970 03:00 Energy Akü Ortada Bıraktı 01-01-1970 03:00 Yumurtalık Sahilleri Pislikten Geçilmiyor 01-01-1970 03:00 'Bahçe Belediyesinin Fişini Kesiyorlar' 01-01-1970 03:00 Güney Süt Firmasına Ait Kaşar Peynir Hakkında Şikayet Var 01-01-1970 03:00 82 Numaralı TT Bayi ve Kurum Yetkililerine Duyuru 01-01-1970 03:00 SEG Marka Klima Aldım Perişan Oldum 01-01-1970 03:00