Odeabank ve 'bankacılık politikaları gereği' lafazanlığı
ŞİKAYETİNİ BANA ANLAT
01-01-1970 03:00
Adı bizde saklı okuyucumuzun gönderisini aynen yayınlıyoruz:
"Üç ay içinde 3 kere kart limitini sözde, 'bankacılık politikaları gereği' lafazanlığı ile düşürdünüz, Ödemelerimi ekstre çıkar çıkmaz ödediğim halde limiti aşağıya çektiniz. Sizi ve dar zihniyetli bankacılık anlayışınızı protesto ediyorum. Kart borcumu en kısa zamanda sıfırlayıp adıma kayıtlı ne varsa iptal edeceğim. Bir daha bankanızın adını duymak bile istemiyorum, yazıklar olsun!"